Blog eRider
KTM ultra i bafang BBS02 750W
Kolejna konwersja za nami! Tym razem na warsztat trafił górski KTM Ultra, który przeszedł elektryczną metamorfozę z prawdziwym pazurem! ⚡️Zamontowaliśmy sprawdzony napęd Bafang BBS02 o mocy 750W,…
Czytaj dalejKonwersja Unibike Flash – Moc, zasięg i komfort z Bafangiem 750 W
Przedstawiamy kolejną udaną konwersję roweru trekkingowego – tym razem padło na Unibike Flash, który przeszedł metamorfozę dzięki zastosowaniu mocnego silnika centralnego Bafang BBS02 750 W, baterii…
Czytaj dalejKonwersja Unibike Voyager na e-bike z silnikiem Bafang 750W
W ostatnich dniach mieliśmy przyjemność przeprowadzić kompleksową konwersję klasycznego roweru trekkingowego Unibike Voyager (rama damska) na pełnoprawny rower elektryczny. Wybraliśmy sprawdzony i…
Czytaj dalejKonwersja Rockrider ST530 na elektryka – zestaw Bafang BBS02 750W
Jak zamieniliśmy klasyczny rower górski Rockrider ST530 w mocnego elektryka, który radzi sobie świetnie zarówno na szlaku, jak i w miejskiej dżungli. Użyliśmy do tego sprawdzonego zestawu Bafang…
Czytaj dalejKonwersja roweru damskiego Romet Gazela
W ramach jednej z naszych ostatnich realizacji przeprowadziliśmy konwersję klasycznego roweru damskiego Romet Gazela na pełnoprawny rower elektryczny. Ten ponadczasowy model, znany ze swojej wygody i…
Czytaj dalejElektryzująca moc w Kross Level 6.0 – konwersja z napędem Bafang BBS02 750W
W ramach jednej z ostatnich realizacji w eRider.pl wykonaliśmy konwersję męskiego roweru górskiego Kross Level 6.0 na potężnego e-bike’a. Do przeróbki wykorzystaliśmy centralny napęd Bafang BBS02 o…
Czytaj dalejKonwersja Kross Lea 6.0 na rower elektryczny z zestawem Bafang 500W
W naszym serwisie eRider.pl mieliśmy ostatnio przyjemność przerobić damski rower Kross Lea 6.0 na pełnoprawnego e-bike'a. Do konwersji wykorzystaliśmy sprawdzony zestaw centralny Bafang o mocy 500W…
Czytaj dalejKonwersja roweru Northtec na e-bike – zestaw Mxus XF40C 30H 5T, KT 48V 30A i bateria 48V 23Ah
Marzy Ci się rower elektryczny, ale nie chcesz rezygnować ze swojego ulubionego jednośladu? Konwersja tradycyjnego roweru na e-bike to świetne rozwiązanie! Tym razem na warsztat trafił rower Northtec…
Czytaj dalejMontaż zestawu elektrycznego Bafang 750W w rowerze KTM Chicago
Elektryfikacja roweru górskiego to świetny sposób na zwiększenie jego możliwości i komfortu jazdy. W tym wpisie pokażemy, jak zamontować zestaw mid-drive Bafang 750W wraz z baterią bidonową 23Ah 48V…
Czytaj dalejKonwersja roweru Northtec na eBike – nasza realizacja
Tym razem podjęliśmy się przeróbki roweru marki Northtec, przekształcając go w pełnoprawny eBike. Do tego celu wykorzystaliśmy zestaw konwersyjny składający się z:Sterownika KT 20AWyświetlacza KT…
Czytaj dalejKonwersja roweru Trek na eBike – jak to zrobiliśmy?
Coraz więcej rowerzystów decyduje się na konwersję swoich tradycyjnych rowerów na elektryczne. Jest to świetne rozwiązanie dla osób, które chcą cieszyć się dodatkowym wspomaganiem podczas jazdy, nie…
Czytaj dalejBudowa baterii do eJetBoatów
Tworzenie baterii do eJetBoat to proces wymagający precyzji i zaawansowanej technologii. Wykorzystujemy najwyższej jakości ogniwa LG 21700 M58T, które łączymy w pakiet 20S14P. Dzięki temu bateria…
Czytaj dalejMody w Onemile
W rowerze Onemile przeprowadzono zmianę systemu napędowego po awarii czujnika nacisku na pedały. Uszkodzony system został zastąpiony zestawem ze sterownikiem KT36/48SVPRDB 36-48V 17A, wyświetlaczem…
Czytaj dalejJak poprawić elektryczny rower z Decathlonu – Instalacja nowej baterii 48V 20Ah i zestawu ze sterownikiem KT 17A
Elektryczne rowery cieszą się coraz większą popularnością, a ich użytkownicy szukają sposobów na poprawę wydajności oraz zasięgu. W tym artykule podzielimy się doświadczeniem z modernizacji roweru…
Czytaj dalej