eRiderowy Blog

Turbacz z SurRon

Szybki niedzielny wypad do schroniska na Turbaczu w towarzystwie SurRon. Wykorzystując końcówkę lata postanowiliśmy na naszych elektrycznych rowerach wyskoczyć w Gorce, tak się złożyło że mogliśmy przetestować wynalazek prosto z Azji czyli SurRon ani to rower elektryczny ani cross, choć tutaj bardziej skłaniam się do cross ze względu na brak pedałów. Ta lekka konstrukcja zaledwie 40kg z baterią 60V o mocy 3kW na wąskiej oponie motocyklowej o dziwo bardzo dzielnie radziła sobie w terenie.…

Vector Storm nowy eRider

Skończyliśmy budowę pierwszego egzemplarza nowego eBike na ukraińskiej ramie ekross vector storm (vector light) i aktualnie trwają testy. Do konstrukcji użyliśmy naszych najnowszych kitów eRider KT48 V2 (nowy kolorowy display z hermetycznymi złączami, sterownik podaje nominał 20A a max. 40A) zasilanie na baterii 48V i 30Ah w konfiguracji 13S9P na ogniwach Samsung 35E. Przy tej konfiguracji i wadze ebike spodziewany zasięg powyżej 100km ! Konstrukcja wymaga jeszcze kilku drobnych zmian i…

Vader czyli black edition falcon v.2

Nowa maszyna z baterią 20S17P 54Ah 200A, Sabvoton 150A, 84V moc 12,6kW, silnik QS205 v.3 ferrofluid  Opona motocyklowa tył 19x3,5  Opona rowerowa przód 26X3.0 Wonobieg 1S 16T Kierownica PRO FRS HR Amortyzator Rock Shox BoXXer Damper DNM RCP3 Durable Downhill MTB druga manteka do hamowania silnikiem trzy tryby prędkości legalny 25km/h :)   Zapraszamy do galerii

Kolejny raz Sądecki

Duża pętla po sądeckim na mocnych rowerach elektrycznych na ramie falcon v.2 mocno wymagająca trasa między innymi przez schronisko na Przehybie 75km w terenie.

Beskid sądecki

Polecamy elektrycznym rowerem zwiedzanie Beskidu sądeckiego piękna pętla ponad 60km w terenie to wyzwanie ale nie dla roweru elektrycznego typu falcon jak również mniejszej maszyny. Perspektywa elektryfikacji naszego roweru zwiększa twoje możliwości turystyczne.  link do traka:  https://drive.google.com/open?id=1ldQCGWcM-TM4K3l0HBdjAU4jTt73W9fO&usp=sharing

Mieszko falcon v2

Nowa maszyna z baterią 20S17P 60Ah, Sabvoton 150A, silnik QS205 v.3 ferrofluid  Opona tył 19x100/70 Maxxis M7304F HARD Opona przód 26X3.0 H-580 FAT DH MTB FATBIKE Wonobieg 1S 16T Kierownica PRO FRS HR Amortyzator Rock Shox BoXXer Damper DNM RCP3 Durable Downhill MTB Zapraszamy do galerii

Aplikacja

Aplikacja na telefon do nawigacji i wyszukiwania trasy dla rowerów nie koniecznie elektrycznych, która naprawdę mega wymiata i prowadzi przez genialne szlaki to OsmAnd polecamy :)  Strona producenta: https://osmand.net/ dzięki tej apce można trafić w tak fantastyczne miejsca jak poniżej w galerii.

Turbacz na elektryku

Pogoda marzenie wiec zaplanowaliśmy wyjazd do schroniska na Turbaczu na naszych elektrycznych rowerach. Pierwszy w tym roku wyjazd na Turbacz, wystartowaliśmy z Koninek jechały trzy mocne rowery elektryczne zbudowane na customowej ramie falcon v2 oraz dwa rowery fabryczne. Podstawą takich wypraw to zgrana ekipa :)

Niedzielne popołudnie

Jak ja lubię tak spędzać niedzielę w terenie :) Pogoda ostatnio nie była łaskawa do jazdy na elektrycznych rowerach ale co to dla fachowców. Siadamy na nasze elektryczne rumaki i wpadamy w teren górzysty i mocno błotnisty po tygodniowej ulewie.  Nie wiemy kiedy a 60km w terenie się zrobiło. Jest to mega wyzwanie dla niejednego rowerzysty ale jak masz wspomaganie to ogranicza Cię jedynie fantazja i pojemność baterii :) .